år 2009

Ja, nu var det ett nytt år. Jag hoppas att alla får det bra nu när nya året har kommit. Nu lämnar vi 2008 och allt som har hänt bakom oss och blickar fram mot det nya året. Jag hoppas att 2009 blir ett bra år.

Vi var iaf först hos min moster och åt middag och lekte några lekar. Grymt kul var det och maten smälte i munnen för att det var så fruktansvärt gott. Efter det så hämtade vi Jonte i Öjebyn och begav oss mot Sikfors. Vi firade tolvslaget med Skumpa och massa kramar och pussar. Pontus somnade vid 1 av en aning för mycket alkohol. Jag fick klä av honom och en ge honom en puss och sen låg han och sov som en liten prins. Efter mycket prat, skratt och en hel del alkohol så ska jag också krypa i säng men min underbara lilla pojk.












GOTT NYTT ÅR ALLA LÄSARE!:D


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan