Less på att jobba kväll.

Nu känner jag att jag är less på att jobba kväll. Jag är inte less jobbet i sig men just dessa kvällar. jag har tre kvällar i rad och nu känner jag att det hade inte gjort något ifall man hade fått jobba en dag.

Idag har Jessica och Anna kommit hem från Stockholm. Det känns som att det var år sen vi träffades fast vi träffades i torsdag. Jag har saknat dem!;(

Nej, seriöst nu ska jag lägga mig, ska upp tidigt.

Peace

2 har kommenterat

Jessica

men gullefjun, vi ska ju faktiskt ses i morrn tycker jag!:D om du nu inte jobbar vill säga. Jag ringer!;)

2009-08-30 23:31:34
Anna ;)

Tur vi överlevde jamen bara ni hör av er =) Tycker vi borde dra på bio en sväng eller nå någon dag framöver?=)

2009-08-31 12:44:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan