Tråk

Vem pussade du senast? Pontus

Vem kramade du senast? Mamma

Vad är din högsta önskan just nu ? Ta studenten och vinna 70 miljoner på lotto

Vad heter den hårspray du använder? vet faktiskt inte och jag orkar inte gå och kolla :P

Vem gillar du? Dom som tycker om mig

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Svart

Har du string på dig just nu? Nej, jag använder inte string längre

Känner du någon som heter Niklas? Jo ett par stycken faktiskt

Har du bärbar data? Nja, mamma har och jag använder den

Är du blyg? Det beror på.

Vad tänker du på just nu? Att jag måste börja packa för jag ska till sikfors.

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage, ben eller armar? Armar

Bruna, blå eller gröna ögon? Det har inte så stor betydelse , men bruna är fint.

Långt eller kort hår? Kort

Charmig eller rolig? Charmig

Röker eller snusar? Snusar

Vad kollar du först in på det motsatta könet? utseende och kläder

Hur stor betydelse har kläderna? Inte så mycket men lite stil måste han ju ha

Gillar du någon just nu från det motsatta könet? Jo, min blivande sambo Pontus

Gillar någon annan dig just nu? Jo, det borde det ju finnas


HAR DU
Blivit kysst?
Ett par gånger ja

Stått på scen? tror inte det

Varit med om en bilolycka? Jo, det har jag.

Klättrat på berg? Jo, om eliasberget räknas

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt? Varmt.

Blått eller rött? Rött

Regn eller snö? Snö.

Ull eller bomull? Bomull

Rosor eller tusensköna? Rosor

Vår eller höst? Vår

Historia eller vetenskap? Historia. 

Matte eller engelska? Engelska

ÖVRIGT

Svär du för mycket? För mycket

Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen för tillfället

Hur är vädret just nu? Mulet

Vart skulle du vilja åka? Till något varmare ställe

Vill du ha barn? Absolut minst 2 st

Isf vad skulle dom heta? Tjej; Jonna Kille; Adrian, rasmus eller albin.

SENASTE SOM DU

Träffade? pappa

Pratade i telefon med? pappa

Sov tillsammans med? Pontus

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan