en liten lista

TIO FAVORITER

1. tv kanal ? 3:an, 5;an måste jag nog säga

2. blommor ? Liljor är ju helt underbara

3. färg ? Svart

4. sport ? Är inte så mycket för sport men fotboll om jag ska välja något

5. affär ? Älskar dollar och öb, där kan man alltid fynda till ett bra pris

6. musik ? Jag är allätare

7. mat ? All ätare, men favoriten måste nog bli tacos och grillat

8. årstid ? Sommar helt klart

9. djur ? Hundar

10. stad ? Göteborg. Helt klart sveriges bästa stad


TIO FAKTA

1. hemstad - Piteå

2. hårfärg - Brunett

3. längd ? 1.70 har jag för mig

4. frisyr ? Ner till nästan mitten av ryggen. Måste klippa mig

5. ögonfärg - öröna

6. skostorlek - 38

7. humör ? Oftast glad..

8. orientering ? ??

9. tillgänglighet ? upptagen och snart sambo

10. vänster eller högerhänt ? Högerhänt


TIO SAKER OM DITT LIV

1. har du någonsin varit kär? - Självklart

2. tror du på kärlek? Ja, det gör jag

3. varför tog ditt senaste förhållande slut? Det var för mycket olagligheter som jag inte ville vara med om

4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Jodå

5. har du någonsin krossat någons hjärta? Tråkigt nog ja!

6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Nej det har jag inte.

7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? Nej tror inte det.

8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Nedå

9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? om jag visste det skulle den väl inte vara hemlig?

10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR

1. kärlek eller pengar ? Självklart kärlek

2. vin eller öl? Vin..

3. dag eller natt ? dag

4. one night stands eller förhållade? Förhållade, absolut !

5. tv eller internet? - internet..

6. pepsi eller cocacola ? Inget av det men måste jag välja något så cocacola

7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? Romantisk hemmakväll

8. färgfoton eller svart/vita foton ? Svartvitt

9. telefonkontakt eller face to face ? face to face

10. aim eller myspace ? inget


TIO "HAR DU NÅGONSIN"

1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Jo någon gång har man blivit påkommen.

2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? Nej

3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? Jo, det måste jag väl säga

4. har du någonsin hoppas bungyjump? Nej, faktist inte men skulle gärna testa:)

5. har du någonsin varit på en husbåt? Joo faktiskt..

6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? Jo många..

7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Ja, det har jag. Vem har inte?

8. har du någonsin gått på bio ensam? Nej, skulle inte falla mig in..

9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? Nae, det har jag inte

10. har du någonsin tyckt att världen suger? Absolut..


TIO KÄNSLOR

1. Saknar du någon just nu? Mjo, mamma
2. Är du glad? Jodå
4. Är du uttråkad? En aning
5. Är du tysk? nix
6. Är du irländare? nix
7. Är du fransk? nej
8. Är du italienare? nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, dom är skilda
10. Gillar du någon just nu? Jodå, och han ligger just för tillfället och sover

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan