Arcusmässa, grekiskpyttipanna & bowling

Japp det var det vi gjorde igår.

När jag och Pontus vaknade så bestämde vi oss för att fara till luleå på arcusmässan och kolla runt. Vi skulle se om det fanns någon diskmaskin i storleken som vi behöver och visst fanns det de. Vi stannade inte där så länge eftersom att vi blev trötta av att bara gå runt så vi for till MAXI på storheden och handlade mat. Jag skulle laga Grekiskpyttipanna till alla i sikfors. Det smakade som det ska jag och var nöjd över måltiden. När vi hade ätit klart så for vi hem till mig där Mattias och hans nya fjälla Moa väntade ( jag vet inte om dom är tillsammans men jaja) Grymt gullig tjej det där. När klockan slog nio så for vi och bowlande. Det blev som en kamp mellan mig och moa och en kamp mellan killarna. Självklart slog vi tjejer killarna med hästlängder tack och lov för det. Moa vann och jag kom tvåa. Det resultatet är jag grymt nöjd över eftersom att jag annars brukar ligga bland som sista ;P

Sen måste jag ju då få tillägga att det är otroligt roligt att man kan umgås med sin lillebror.

Cool bil som fanns på mässan



Gubben



Grekiskpyttipanna






Pontus


Broder


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan