Satan!

Satan i lördags var jag fyllechaffis till pappa. När han ringde efter skjuts så satte jag mig i bilen och for från sikfors. När jag hade kommit en bit så springer en hare ut på vägen och pang lät det så var han död. Jag har dödat för första gången!:O Sen när jag kommer tillbaka så ligger han bara där och det var massor med blod :( stackarn.

Jag var hemma från praktiken idag för jag har varit uppe hela natten pga huvudvärk. Halv 4 imorse så gav jag upp. Jag gick ner till tvrummet och såg miami ink. Sen somnade jag kring 9 och sov till 12.

Då duschade jag och for in till stan och fixade ett kort till körkortet så jag får det kanske i slutet av veckan eller ibörjan på nästa!=) Skönt. Då slipper jag ha mitt pass och den där lappen ;P Efter besöket i stan så for jag hem till jessica och stannade där några timmar sen bar det tillbaka till Munkan!;P




Later

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan