Helgen

Fredag; Jag var med Petrus, ville, tom, johan, rebecca, ev & Jessica. Vi for ut och körde bil kurregömma. Så jävla kul. Killarna gömde sig på riktigt kniviga ställen. Det var dock bara ren tur att vi hittade dom :P Sen runt halv 10 snåret så for jag till Pontus för att sova.

Lördag; Vi gjorde som inget speciellt. Det slutade med att jag blev fyllechaffis åt Annalena och Tommy. Kring halv 12 tiden så var vi hemma och jag var så grymt trött. Det blev en mysig kväll ;) Du är oslagbar!

Söndag; Till min förvåning så vaknade vi halv 3. Det var många år sen jag sov så länge. Men jag måste säga att det var grymt skönt. Nu ska jag bara äta och sen har jag tänkt dra mig till Munksund. Pontus vill nog sätta sig och spela antar jag.




Du ser ut som en bajsfixerad fågeläggstjuv som flår bleka gravplundrare;D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan