23 September

Nu har det börjat bli kul på praktiken. riktigt kul. Det låter hemskt men nu har det kommit in ganska unga personer och dom är as kul att prata med tex idag då:

- Hejsan jag heter "Evert" och jag har käkat för mycket svamp så nu har jag blivit knäpp.

Det lät som lite roligt när den personen sa så. Nu heter han ju inte Evert men vi kan ju låtsas. Man har så mycket mer att prata om med dom yngre än med dom som är gammla. Det tar sig sa mordbrännarn ;)

Pontus ville att jag skulle komma till Sikfors idag men hör och häpna jag orkade inte köra dit ;P Borde inte jag vilja köra mycket nu när jag har körkortet ? :O Men sen så fyllde mormor år idag så vi var där på middag med hela tjocka släkten. Även Jerkan kom dit. Nog för att hon är ju som en i familjen visst ?;)


Ne, nu blev jag som trött i nattmössan så nu har jag tänkt hoppa i säng. Har ju även praktik imorgon så man måste ju vara pigg när man kommer dit =)


Jag vet att du har det jävligt jobbigt nu men vi finns här för dig! Be strong.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan