Vem är han ?



Vad heter han: 
Pontus Johansson     
Vad har han för favoritfärg?: Svart
Vad har han för ögonfärg?: Blå
Klädstil: Vanlig. Jeans och en t-shirt
Har han färgat håret nån gång: Jadå, blonderat och färgat svart
Har han klippt sig någon gång: Jadå. Trimmern brukar vara populär
Har han piercat sig: Ja, Öronen, läppen, naveln & ögonbrynet
Dricker han: Ja, ibland men inte är det ofta.
Röker han:  Ibland när jag röker :P
Vad har han för mobil: Sony ericsson tror jag för vi har iaf samma laddare:P
Vad vill han bli när han blir stor: Det har jag ingen aning om.
Vad har han för färg i sitt rum: Blått
Har han någon/några systrar:  Jo, 2 systrar Lolita och Lina
Har han någon/några bröder: Jo, 2 Petter och Petrus
Vad är hans favoritmat?: Han äter allt, lite som funktionen slasken
Vilken mat hatar han?: Jag tror inte att han hatar någon mat ?
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon:  Köpa en ny dator & resa
Vad heter hans pappa och mamma: Tommy & Anna-lena
Har han bråkat med nån någon gång: Jodå, med mig ett flertal ggr:P
Vad brukar han göra på helgerna: Oftast så brukar han vara med mig.
Vad har han för musiksmak: Hardcore och trance
Hur/var träffades ni första gången?: På en fest på hessel
Hur gamla var ni då: Jag var 13 och han 15. Han skulle fylla 16.
Vad påminner dig om honom: Hans lukt för han luktar så jävla gott:)
Vad var det första han sa till dig:  Hej, Beautiful!:)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Kärlek och allmänt
Är han beroende av något?: Snus & självklart mig!:P
Vad kallar du han: Pontus, Älskling, Gubben & ibland Pompilus;)
Vad kallar han dig: Pilla, Älskling, Gumman m.m
Tränar han:  Räknas att gå till bussen och på toa ?
Hur länge har ni vart tillsammans?: 4 år
Hårfärg: lite råttfärgat
När fyller han år: 18 November
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Envis, kärleksfull & helvetes lat ;P
Vilket år är han född: 1987
Gillar du han?:
Absolut! Jag skulle inte vilja byta ut honom för allt te i kina ;)


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan