Papper i halsen

Morgonen började med att Pontus kom in i rummet med ett glatt humör och ville att jag skulle stiga upp och äta frukost med honom. Dock så låg jag kvar en stund för jag kände mig förlamad i hela kroppen. Efter 10 minuter så steg jag upp och det snubbiga var att jag var som tvungen att tänka efter på hur jag skulle prata. Om jag skulle säga "God morgon" då var jag först tvungen att tänka hur jag skulle säga det. Svårt att förklara menmen. Jag har massa slem i halsen och det känns som småsmå pappersbitar. Skit äckligt.

Jag känner att jag inte har tid att vara sjuk just nu. Jag har för mycket i skolan som jag måste göra och det kommer jag inte hinna om jag ska gå runt och vara sjuk, Satan också. Jaja det blir att dricka varma saker och vila så jag inte missar något från skolan.


Frukosten och kaffet väntar.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan