manikyr & hudvård

Nu ikväll har jag, jessica och lollo pysslat om oss själva lite. Vå köpte lite ansiksmasker och lösnaglar och det har man då suttit och pysslat med sen klockan 6. Bara att stoppa fast mina förbannade lösnaglar tog 2 timmar =/ sen körde vi ansiket och det tog typ 1½ timma. Dock så är man mjuk som en babystjärt i ansiktet nu.

På stan så köpte jag en mössa, halsduk,hårspray & klämmor ifall att någon ville veta ;P


Sängen och pontus ropar att jag ska komma och lägga mig. Vissa börjar ju 7 imorgon.

                                                                  


  
                                                               Jessica med sin mask                                                             


 
                                                                                                        Jag med min mask




                                                                                                     Lolita med mask            




Slut resultatet av mina naglar:)






0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan