Ändrade planer!

Jag har nu ringt och frågat min handledare om jag kunde få byta helg. Jga sa att det hade kommit upp något. Dock så gick det jätte bra.

Så ikväll blir det fest. Japp festarsuget tog över mitt förnuft. Okej, det där lät lite fel menmen ;P Vi skulle festa hos någon Robert? han ska inte vara hemma men hans lillasyster Ida fick låna hans lägenhet :) Tänkt om man hade en sån storebror :O Det hade varit grejer det.

Idag har jag varit hemma från skolan. Jag kände att jag inte orkade fara. När jag vaknade och loggade in på msn. Så var det där. Det där mailet som jag hade fruktat.



Don´t tell me you´re sorry cause you´re not. You´re only sorry you got caught!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan