9 Oktober

Okej.. Idag så var man tillbaka till skolan. Dock gick tiden väldigt långsamt och det kändes som att skoldagen aldrig skulle ta slut. Efter skolan så for jag och jessica hem till henne och käkade och sen for vi till Sikfors. Nu har vi spelat poker och som VANLIGT så förlorade jag. Men vad hade jag förväntat mig?! Dock så vann Pontus och efter som att han älskar mig så tar jag förgivet att han kommer dela med sig av vinsten ;)

Imorgon är det helg tack och lov för det. På lördag så ska vi tydligen vara med i någon bil orgentering ? Ingen aning men Pontus ville att vi skulle vara med så då är vi väl det då :) Det blir även en vit helg för mig för jag är nalta less på att festa.
Och som jag ska sova både lördag och söndag! :)


Nu ska jag hoppa i duschen och sen hoppa i sängen och slå på en skräckfilm!:)




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan