Stockholm ;b

Ja, som rubriken så har jag och pappa varit i stockholm i helgen! Vi har haft jätte trevligt. Mer än vad jag trodde att far och dotter kunde ha :) I fredags så anlitade vi David som skulle visa oss runt lite. Vi gick åp en SKIT grym krog som hette Hotellet. Det var lätt den bästa krogen jag har varit på i hela mitt liv. Efter det så gick vi till Café Opera. Där drack vi några drinkar och sen gick vi hem. Lördagen så var vi på stan och shoppade lite och vid 6 tiden så gick vi till kungspaken och kollade på Sverige - spanien. Det var 11 tusen personer där och kollade det var FETT med folk kan jag lova ;P Sist men inte minst så blev det söndag och då for vi hem. Klockren helg!;)


Nu är jag hos Pontus. han ligger fortfarande och sover.. Ovanligt? Ne:P Han har pratat i sömnen inatt om massa olika saker. Det var gode kul att ligga och lyssna på!;P

På onsdag så jobbar jag 07:00 - 16:30. Grymt tråkigt men mer pengar till mig så jag taggar upp!;D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan