Midsommar

Jag döööööör! igår var så jävla kul. Nästan hela släkten var här. Nästan alla drack förutom dom som körde och Pontus. TIll och med MORMOR drack. Det var ett hallaluja moment. Vi spelade kubb självklart vann mitt lag. Dock fick vi inte ner en enda kubb men ändå!;) Sen körde vi en lek då man skulle plocka upp en papperspåse med munnen och man ifick inte använda händerna. Jag vann!;D

Senare kring 1-2 tiden så satt jag, Pontus, Fredde, Jonta och Ann-lousie ute på altanen och drack. Ann-louise är en klass för sig kan man ju säga. Helt jävla galen & jobbigare människa får man leta efter. Om jag drack en snaps med bärskadroppar så skulle jag få en hundring av Pontus. Självklart drack jag och det smakade inget annat än SKIT. Bild kommer på det plus en film på Youtube!;D

Idag ska jag fara till Pontus. Vi hade ju tänkt fara till midsommartravet men fredde är så bakis så jag tror inte att han vill fara någonstans så då bestämde vi att fara hem till han istället.


Här kommer några bilder!xD



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan