Helgens bravader!=)

Fredag; Jobbade till halv 9 men gick 10 över 8 för att jag hade tagit kortare lunch. Jessica kom och hämtade mig så vi for till stan där det var FULLT med folk. Men vi gick iaf på Nodo. Där tog jag mig en öl enbart för att jag var grymt sugen på det. Sen gick vi in på olika affärer och det slutade med att vi shoppade lite & efter det så for vi hem till mig och sussade.

Lördag; Vaknade klockan 12. Sen for och jessica och kollade när min kusin spelade mot Italien. Sen när den var slut så for vi och kollade när jessicas lillebror Alex spelade mot Norge. Sen for vi hem till mig och åt. Senare mot kvällen så for vi till Svensbyn och hade inget att göra så vi for iväg med Ida, Tomas, Johan & rebecca och badade på Tomas jobb för dom har en jazzuzi där. Efter ca en timmas bad så tog vi enm kaffetår och drog oss till svensbyn för att sova.

Söndag; Jag vaknade av VÄRME i Jessicas rum. Jag höll på att dö i värmeslag. Hon vaknade inte långt efter mig så vi tog på oss bikini och gick ut och solade. Där ute satt vi i kanske 4-5 timmar och solade. Skönt. Kanske man fick lite färg iaf. Sen statt vi och raggade ihop lite folk för vi ville fara och spela volleyboll på sandön. Så vi for dit:) När vi hade suttit där ett tag så fick jag. Jore, rebecca och jessica till vattnet för att få årets första dopp och det vi fick! Jag blev ändå förvånad för att det var så skönt i vattnet!=) Och nu sitter jag hemma och ska snart hoppa i sängen!


Miss you sweetie!=/



OK Q8


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan