Onödiga tankar

Nu på sista tiden så har jag börjar få fruktansvärt onödiga tankar. Jag tänker mest när jag ska sova och det är då det är som jobbigast. Jag vill inte tänka på all den här skiten. Men min hjärna vill något annat. När jag väl slutar att tänka börjar jag att se bilder framför mig?! vad är det som är fel då. Min hjärna hör inte ihop med min kropp. Det här har börjat att leda till sömnproblem. Jag har ALLTID haft lätt för att sova men nu kan jag inte somna förens 3-4 på morgonen. Jag kan ha varit och jobbat i 8 timmar komma hem och vara totalt slut och jätte trött. Men såfort jag lägger mig i sägen så blir jag pigg och börjar att tänka. Jag hatar det! Jag har börjat att vara tvungen att söka efter mer och mer bekräftelse. Det är väl inget fel? alla människor måste väl få saker bekräftade. Jag har börjat att bli paranoid. Jag har sällen lust att göra något. Det känns som att jag undviker människor. Jag vet ärligt talat inte vad det har blivit med mig. Jag hoppas bara att jag har kommit i en kort period som går över snart! Love you <3

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan