10 Juni

Jag har inte så mycket att tillföra idag i min kära blogg. Men lite ska jag väl kunna berätta.

Herren där uppe straffar mig för att jag var och festade i fredags till 6 på morgonen på en båt. Lite onödligt av han kan jag ju säga. Han behöver ju inte göra mig förkyld och snorig.  Han kan väl göra nå annat! c",)

Jo, jag sitter iaf och väntar på att min kära kusin Johan ska komma hit. Han skulle nog även ta med sig sin kära kompis Emil. Vi hade tänkt lejda oss lite här på eftermiddagen och fara till havsbadet och åka karuseller. Och det är faktiskt kul. Jag har älskat karuseller sen jag var liten!;b

Pontus ska hit till Munkan idag och kolla på en Crossare. Han ska nog köpa den. Jag sa till han att jag tyckte att det var lite onödigt köp att punga ut 10.000 kr på men jag har inget inflytande på den människan. Men vill han en crossare så då får han köpa en crossare :)

För övrigt så jobbar jag i helgen. USCH! Det känns inte alls nå kul. Jag är inte så taggad för det percis. Plus att på lördag så jobbar jag delad tur det vill säga HELA dagen! ne, inte min grej det där. Dock så blir det mer pengar till mig!:)




Jag var din redan vid första kyssen! <3



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan