Natten till söndag

Ikväll är jag fyllechaffis åt min far och hans fru. Dom har inte ringt efter hämtning än och då sak jag skjutsa dom till hemmingsmark och sen ska jag tillbaka hit till munksund. Kan jag få lite medlidande av någon? Det skulle behövas för jag är jävligt trött och skulle mer än gärna gå och lägga mig!

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi for från sikfors kring 2 och sen var vi här ett tag och sen for vi ovh hälsade på lollo och mer än så har inte hänt denna dag. Tyvärr! jag har varit så sugen på att hitta på något men Pontus har varit för trött. Men det är vi ju alla ibland så jag hade förstående för det.

Jag har värsta träningsvärken i kroppen sen vi hade bodypump igår på gympan. Jag kan typ inte röra kroppen;/ jag hatar träningsvärk.


Snälla kan ni ringa snart så jag kan få sova?

1 har kommenterat

Ida

Oh, ja.. förstår precis vilket problem du har.. Jag var nämligen chaufför åt min mor och Thomas igår. Ingen lek! Fick mig i allafall ett gott skratt då mamma råkade snubbla in i postlådan! Hahaha

2008-12-07 19:06:48 / http://idalundman.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan