Should've known you was trouble from the first kiss

Jag vaknade av mig själv idag. Mitt alarm hade inte ringt för jag hade ställt de helt fel. Jag har lämnat in min iphone och jag kan bara konstatera att att jag har helt glömt bort hur man använder dom äldre mobilerna. Jag kommer inte ihåg hur man skriver sms, lägger till nummer och tydligen inte hur man ställer alarm. Jag vaknade halv 10 så ingen större skada är skedd när jag inte börjar förens kl 11.

Jag har nästan inga nummer kvar så  ifall nån skickar ett sms och får tillbaka ett Vem?! tro inte att jag har tagit bort nått nummer. Alla nummer som har lagts till sen jag skaffade min iphone för snart två år sen är borta, då kanske ni kan förstå att mina kontakter har halverats.

Det är dags att klä på sig och börja rulla mot Öjebyn och tjänstgöra 11-21.30

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan