You had me at hallo

Gud så skönt att vara ledig idag. Jag ligger i sängen än och smuttar på kaffe. Jag ska strax ta på mig nå kläder och städa till här hemma. Jag har en hel del kläder att vika ihop och en disk from hell. Det är lite skillnad när man är två, dubbelt av allt. Dubbelt så mycket kläder och dubbelt så mycket disk så det är bäst att sätta igång så jag blir klar idag!
 
Jag är har börjat få abstinens efter att träna. Jag har varit krasslig sen förra veckan och man ska ju inte träna när man känner sig febrig. Nu har jag bara hosta och är snorig så det borde börja gå att träna om jag börja lugnt. Det suger när Emil far och tränar och själv får man inte och måste stanna hemma. Ja, suget minskar ju inte precis! Jag längtar tills jag får stilla min abstinens. Jag tror faktiskt att jag åker till korpen imorgon innan jag börjar jobba och tjuvstartar lite!
 
Jag är inne på tredje rökfria dagen, Idag är det lite jobbigare men hanterbart. Om det inte blir jobbigare än såhär så kommer det att gå galant! Det hade varit en häftig känsla att få säga att man är rökfri och inte längre en rökare. Och för att inte tala om att få tillbaka sin kondition! Det är galet vad jag ska springa!
 
 


1 har kommenterat

mormor

Hej! Du kommer att lyckas med att bli rökfri.Jag är stolt över dig.

2013-01-03 13:57:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan