Är det mitt år 2013?

Jaha, då var det åter igen ett nytt år och sjävklart är man full av förväntan vad det här nya året ska ge.
Idag är min första rökfria dag. Det har faktiskt gått vansinnigt bra. Jag har inte ens varit sugen på en cigg. Kanske är jag rökfri nästa år den här tiden? vem vet!
 
Jag har världens finaste pojkvän som jag är upp över öronen förälskad i. Jag är så lycklig att jag får vara med honom och jag hoppas att vi kommer spendera många nyår tillsammans!
 
Jag har ett fantastiskt jobb som jag älskar, underbara kollegor, världens bästa vänner och en familj som älskar mig. Vad mer kan man önska sig?
 
Jag har så många  bra förutsättningar för att det här ska bli ett fantastiskt år. Bara att man har bra förutsättningar redan första dagen på året sätter väl ribban förbaskat högt. Kanske är 2013 mitt år? Jag hoppas de! Den som lever om ett år får se.
Jag väntar med spänning!


2 har kommenterat

mormor

Jag önskar dig all lycka-

2013-01-02 13:06:32
Sandra T

2013 e ERT år det e jag helt övertygad om! E SÅÅÅÅ glad för er skull, det har jag sagt mer än en gång. Med honom vid din sida å vise versa kan ni gå hur långt som helst!
Kramar i mängder!

2013-01-04 22:05:04 / http://tjohoo.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan