The good and the bad times, We've been through them all, You make me rise when I fall

Oj vad jag har legat minus på sömnkontot. I lördags jobbade jag 16-07 hem sova 5 timmar, fara och gratta mamma och iväg och jobba 16-01. jag var så trött igår ikväll så jag visste inte åt vilket håll mitt arsle pekade åt.  Allt detta resulterade i att jag sov till TOLV idag. Jag höll på att dö då jag såg vad klockan var.

Idag jobbar jag 16-01 åter igen och imorgon är jag ledig. Ledig och ledig då måste jag springa runt på stan och fixa allt som måste köpas till resan, tvätta och börja packa. Vi far på fredag och ingen kan förstå hur mycket jag längtar!


Nu måste jag sätta igång lite kaffe så att pappa får sig en skvätt då han kommer hit på en liten stund.


over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan