I don't miss your dirty clothes on the floor No one leaves the lights on anymore The towels are hanging just where they should It's drop dead quiet in my neighborhood

Vaknade pigg som en lärka klockan 9 idag. Jag hade ett sms av Natta där de stog att hon jobbade till två så vid halv 3 far vi till gymmet istället. Jag funderar på att gå upp till Suntan och ta en 20 minutare medans jag väntar på att hon ska sluta jobba. Jag liknar fortfarande en stor alvedon!

Idag är min sista lediga dag innan tisdag nästa vecka. Jag jobbar onsdag,Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag och slutligen måndag. På tisdag nästa vecka måste jag ha packat klart allt inför Gran Canaria för jag jobbar sen hela onsdag och Torsdag innan vi far.



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan