När lyckan är för stor för att kunna omvandlas i ord

Trots ångesten att jag är ett år närmare 30 (jag har världens åldersnoja) så hade jag en sån fantastisk dag igår. Jag hade främmande från halv 11 på dagen fram till drygt halv 11 på kvällen. Jag hade inte många minuter i ensamhet under dagen.
Jag har även fått fantastiskt fina presenter och en hel drös med blommor. Alla blommor rymdes inte i köket så jag har en bukett i köket, en i sovrummet och tre i vardagsrummet.

Jag måste bara få säga att jag har världens bästa människor runt om mig. Igår fick jag träffa nästan alla dom som ligger mig varmast om hjärtat och att få chansen att träffa alla dom på en och samma dag är så roligt. Jag verkligen älskar mina vänner och min familj så otroligt mycket. Den kärleken kommer jag aldrig kunna förklara i ord. Tyvärr men om en kille skulle komma in i mitt liv så skulle han bara kunna komma på en tredje plats.

Jag är nog världens lyckligaste människa!!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan