I tried so hard, can't seem to get away from misery It ain't my fault cause I tried to get away but trouble follows me And still I try so hard hopin one day you'll come and rescue me

Ännu en helg som går i det bättre tecknet. Det är så härligt när man lägger sig en söndagskväll och känner hur lyckad helgen har varit.
I Fredags festade vi hos mig och sen bar det av till Kalles. Kvällen slutade vid tre för min del, lagom tid. Hade varit vaken i 21 timmar så de var precis att mina ben orkade bära mig i säng. Men det var en sjukt trevlig kväll. Många skratt och lagomt med dricka.
Igår kväll for jag, Anna, Jonas och Markus till Stortjärn borta vid tällträsk och fiskade. Markus gjorde upp eld och där satt vi och surrade. Tyvärr var inte fiskelyckan lika bra som förra helgen men de var kul iallafall. Efter de for vi hem till Anna och käkade. Även kvällen igår slutade vid tre då jag var fyllechaffis åt pappa och anette.

Idag har jag städat lägenheten och hängt uppe hos Sofia. Vi har haft ett äkta tjejsnack och ibland är de skönt att ha dom. Dom snacken är behövliga, lätta lite på hjärtat.

Det är dags att krypa ner och stänga igen dom två blå. Jobbet väntar imorgon 7-16:45 och ska jag orka stiga upp halv sex så är de tid för sömn!








0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan