You are the only one that can save me!

Yes, jag är friskt! kanske inte riktigt till 100% men iallafall till 98. Jag mådde tillräckligt bra idag för att ta fram snabeldraken och skurmoppen och de är ett riktigt friskhetstecken. Jag känner fortfarande att krafterna försvinner väldigt fort men dom säger att det som inte dödar det härdar. Jag är inte den som ger mig och de klär inte mig att vara sjuk!;)

Idag ska jag faktiskt fara och jobba. Det är natt som står på schemat. Jag ahr jobbat skit lite i april så jag har faktiskt ångest. Nästa månad kommer inte att bli rolig. Jag kommer att få leva hur spartanskt som helst. Jag kommer även att börja mitt sommarschema i Maj. Riktigt härligt att veta hur man jobbar i fyra månader.

Nu ska jag hoppa i duschen och sminka mig. Jag har gått utan smink i två dagar så nu kan jag börja känna igen mig själv!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan