I wanna wake up where you are. I won’t say anything at all

Precis hemkommen från en lågkväll på jobbet. Dagen har faktiskt gått fort och de var rätt skönt att fara på jobbet idag fast det är 8e dagen i rad och att jag faktiskt nästan halv sov då jag satte mig i bilen. När jag for fick jag chansen att lämna all skit som måste göra hemma. Jag bara bara jobbat 10 timmars pass dom här åtta dagarna så då kanske alla kan räkna ut hur de ser ut här hemma. Jag har knappt hunnit hem så ska jag sova, upp igen och till jobbet. Jag ska försöka hinna tvätta och städa imorgon innan jag ska jobba natt eller hinna gör jag ju men det handlar nog om att orka. Det är två dagar kvar att jobba och sen är jag ledig, iallafall en dag!:)

På fredag blir de att vara på stugan, de är fiskepremiär. Som jag längar! Jag älskar att fiska så de ska bli riktigt kul. Självklart kommer de att slinka ner en och en annan öl också eftersom att de finns bastu och badtunna där. Jag hoppas på att vara ledig hela helgen faktiskt så att jag hinner träffa mina vänner också. Det känns som att de var allderles för länge sen som jag kunde vara med dom en hel dag och bara umgås utan att fara till jobbet. Med andra ord -är jag ledig lördag så är min dag/kväll reserverad endast för mina pinglor!:)















Jag hade gjort allt för att göra dig lycklig!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan