Some people call them players But I'm far from terrified 'Cause somehow I'm drawn to danger And have been all of my life

Jaha, här grinas det för fulla muggar efter att jag har suttit som klistrad framför spårlöst. Jag klarar inte av sånt där. Jag gråter fruktansvärt sällan och ärligt så minns jag inte då jag lipade som ett barn sist. Men då det gäller filmer och spårlöst så kan jag gråta oavbrudet. Så här har jag suttit i min ensamhet, sett spårlöst och använt upp en halv toalettrulle åt att torka tårar.
Mitt ex tyckte alltid att jag var så barnslig runt sånt här för jag kunde grina igenom hela filmer och sen kunde jag grina efter filmen och typ en halvtimma efter? tillsist så slutade han se såna filmer med mig^^ nåja, nu verkar det som att tårkanalerna är tömda för denna gång:)

Imorgon är jag ledig så jag ska ta en städdag, packa ner saker och slutligen spinning så klart!;D




over and out

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan