För stora för ord

Ikväll gör det ont i hjärtat. Ont ont ont. En vanlig Tisdag - ha ha ha. Det finns nästan inga vanliga dagar. Alltid skit i vägen. Jag vill... jag vet inte vad jag vill. Jag är 21 år gammal, ja hur fan ska jag vet vad jag vill? Jag vill omge mig av människor jag älskar. Jag vill ha ett jobb jag brinner för. Jag vill äta god mat. Jag vill unna mig saker. Jag vill resa till nya städer. Jag vill dricka gott vin. Jag vill somna i en nybäddad säng. Ibland vill jag somna i en varm famn. Jag vill skratta på riktigt. Jag vill känna. Jag vill njuta av morgonsolen. Jag vill bo i en lägenhet jag känner harmoni i. Jag vill våga lita på de jag har i min omgivning. Jag vill ibland bara vara osynlig. Jag vill våga säga det jag tänker. Känna det jag känner. Vara med någon som förstår och får mig att skratta. Tro på människor, eller mänskligheten. Så mycket som man vill och så mycket man redan har. Ens vänner till exempel. Ens riktiga vänner. Jag önskar jag kunde beskriva den kärleken i ord. Men de är nog de enda känslorna som för mig är för stora för att kunna beskrivas. För stora för ord. För de är allt.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan