Hoping for the best but expecting the worst, are you going to drop the bomb or not?

Den här helgen har varit super. Inte för att jag har gjort något speciellt. Men det har varit en helt vanlig helg. Vi har surrat, umgåtts och kollat film, sånt som vi vanligt vis inte brukar göra och de bästa av allt är att jag har inte druckit en droppe alkohol.
Jag behövde få ha en sån här helg. Jag hade faktiskt glömt bort hur sköna dom är.
Förr så hade jag jämt såna här helger men sen jag blev singel så är jag i farten hela tiden. Efter i helgen så kommer jag att uppskatta dessa lugna helger mycket mer och jag ska se till att dom kommer allt oftare.

Idag är de träning som gäller. Jag ska plåga musklerna ordentligt på spinningen. I en timma ska jag koppla bort allt vad tankar heter och köra järnet!;)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan