Lättnad

Nu jäklar mina kära vänner. Jag vet vad jag ska vara på lördag! Helt fantastiskt. Kläder är klart, smink, och alla dess tillbehör. Jag slänger in en bild på lördag så att ni får se vad jag ska vara för tyvärr så får det bli en hemlis tills dess. Nu är jag taggad till tusen och jag tror att kvällen kommer att bli helt awesome!:D

Vad mer då? jo, jag är lång ledig nu i 5 dagar, awesome. Dock vet jag att det kommer att bli långsamt att gå hemma. Men nästa vecka är full med jobb så jag laddar krafterna.

Jag tänkte vara lite hurtig och städa min lägenhet, iallafall diska. Sen om jag har sån karaktär att jag drar fram damsugaren, det åter står att se!;P


Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan