you knocked me down

Åh, jag åt frukost idag, mat! då man inte har ätit på tre veckor så smakar allt underbart och det lovar jag! nu har jag drygt 3-4 kilo kvar att gå ner och sen är jag nöjd. Fast jag bantar dom 3 kilona med mat. Det här med soppor har ju bara varit en liten hjälp och ingen människa ska tro att det  bara är att dricka soppor två gånger om dagen. "nog är det lätt" jag kan säga att jag var en av som som trodde det, att det var lätt. och det är helt klart det svåraste jag har gjort speciellt psykist! ibland har jag varit så nära på att bryta ihop när folk sitter och äter brevid mig så vissa gånger har jag varit nära på att gå därifrån, bli arg och gråta! nästan så att jag har mått psykist dåligt vissa dagar. Men nu är det över och jag har gått ner massor!:D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan