I have flaws and sometimes i even sin!

Då har man slutat att jobba för idag. Grymt härligt. Imorgon är det åter igen jobb och på kvällen blir det vikariefest på bygget. Det ska bli sjukt kul att träffa alla vikarier utanför jobbet. Dock känner jag inte lika stort sug för att supa dels för att jag var inte sugen på att festa och jag börjar jobba klockan 7 på torsdag. Menmen! det är till att härda. Jag ska inte alls dricka mycket och jag ska ta det lugnt jag tror inte ens att jag ska gå ut, men det återstår att se. Men jag ser fram emot det som attans. Jag tror att det kommer bli grymt lyckat!:)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla lite sex and the city och förhoppningsvis så somnar jag före klockan 12!:)



Längtar!




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan