Skam den som ger sig!

Fy satan vad den där duschen satt på rätt plats.
Jag ska helt ärligt säga att åka skidor var det jobbigaste som jag har gjort på länge. Jag hade inget glid utan det var mer som att det satt superlim under skidorna och jag tog mig knappt framåt. Jag har varit arg, svurigt, nästan slängt stavarna i skogen och jag var inte långt ifrån att sätta mig ner på spåret och vänta tills någon kom och hämtade upp mig. Så illa var det!
Men jag tog mig två hela varv runt i argen och allt det var freddes förtjänst. Han är en pärla när det gäller sånt där. och jag kan säga att jag hade ALDRIG åkt de andra varvet om jag hade varit själv. Då hade jag nog slängt skidorna i skogen och spottat på dom:P

jaja, nästa gång ska vi valla till skidorna ordentligt så att det går lite lättare.

Men skam den som ger sig!;)










0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan