Det är fantasi vi vill ha, men det är verklighet vi får

Vilken slapp dag jag har haft. Jag jobbade 7-14.45 och på mitt schema idag hade jag två duschar och ett städ på förmiddagen och på eftermiddagen en tvätt. Jag var klar med ALLT halv 11 så jag hjälpte anna lite på passarschemat och resten kan ni nog räkna ut.
Efter jobbet så for jag till mamma och cyklade 1,7 mil. Jag hade kunnat cykla 2 mil men jag ska vara ärlig och säga att jag blev less på att sitta där och trampa  plus att jag fick så jävla ont i röven så jag slutade efter 50 minuter. Jag hade inte så högt tempo utan höll mig på en en pulsnivå mellan 140-170.

Nåja, imorgon är det åter igen jobb 7-14.45 och sen på lördag 7-14 och 16.15-21.15, pengar pengar!;)
























Don't wantcha for the weekend – don't wantcha for a night
I'm only interested if I can have you for life
I know I sound serious and baby I am



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan