För er som inte orkar

För er som inte orkar känna pressen att träna 3-4 gånger i veckan men ändå vill gå ner i vikt tycker jag ska köpa modifast och "fasta" i tre veckor. Jag var en sån som inte ville träna eller så satte jag upp för höga mål om att jag skulle börja och sa att jag skulle träna 7 gånger i veckan, helst! Men jag tröttnade lika fort och det rann ut i sanden. Nu har jag kört på modifast sen i april tre veckor i stöten och gått ner 15 kg helt utan att träna och då jag väl har börjat att äta igen så har jag stått still. Vilket är en helt passande metod för mig. Eftersom att jag behöver inte träna, inte äta mat och helt klart rasar i vikt. Självklart så ska man ju träna och det ska jag göra då jag är klar eftersom att jag ska ändra min livstil.
För er som vill testa modifast gör såhär:

Två påsar om dagen
3-4 omega3 tabletter
dricka minst 2-3 liter vatten per dag.

och man får inte äta något annat än det här förutom kaffe och te. Men då är det rent kaffe inte med socker eller mjölk. Samma gäller för te. Kom ihåg att man får inte äta något ut över det här. Inte ens så mycket som ett tuggummi.

Svårare än så är det inte.





5 har kommenterat

caroline

hej, varför äter du omega 3 tabletter? ;p

2010-08-24 15:35:48
Pernilla

För att då lurar jag kroppen att den får fett och då bränner den bort det gamla:)

2010-08-24 15:39:13
Cilla

Är modifast gott??? Provat dom andra märkena och dom är inte goda...

2010-08-24 17:37:11
Pernilla

Gott och gott vet jag väl inte men dom går helt klart ner. Modifast är då helt klart 1000 gånger godare än tex nutrilett.

2010-08-24 18:31:10
Cilla

Litar på en expert som du, ska inhandla Modifast och kolla...:)

2010-08-24 20:30:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan