Måste sova

såja, nu har man kommit hem från bion. Ojojoj, så grym filmen var. Jag rekomenderar den till 100% om jag ska sätta ett betyg på den så får den 8,5 av 10 och då är den mer än sevärd. Det hände alltid olika saker i filmen så man ville bara se mer ocg veta vad som hände där nest och slutet!! inte som man tror att det ska vara ;) Se änglar och demoner annars går ni miste om något.

Nu måste jag skutta i sängen för vi ska till umeå imorgon och se när mamma och fredde ställer ut tshiba:)


                                                                                                 Pontus utanför bion


lollo utanför bion


                           vi var nyttigast på bion med jordgubbar, vindruvor och dom sista vet jag inte vad dom heter;D






Några fyllon tittade förbi utanför lollos balkong!;P



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan