God morgon

igår blev en väldigt trevlig men kort kväll. Vi började ju som sagt hos Eg. Alla kom inte dit och vissa kom sent. Vi skulle ju egentligen vara där halv 5 menmen. Sen for vi ut på Golden dragon och åt. Förätt fick bli vitlöksbröd och till varmrätt black and white. Grymt smarrigt. vi ville ge Britt och Maria en present nu när Britt går i pension och Maria för att hon har varit våran mentor. Britt fick ett halsband och maria fick en jätte fin lykta. Bra val Emma;)

Nu måste jag hoppa i kläderna och bege mig till skolan. Vi ska fixa till is klassrummet och sen ska vi till ida och göra klart vagnen. KAN NI FATTA ATT VI TAR STUDENTEN IMORGON?

Och grattis till min kära Lolita som fyller.. vänta nu vad var det? Just ja 21! visst var det så lollo? ;)



















0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan