Jävla hora!!

Fyfan i helvetes helvete! Min katt är en hora. Igår så kom jag på henne när hon blev påstatt. Fyfan vad äckligt. Vidriga katt!

Ihelgen har varit lugn och skön. I fredag så var vi i sikan och höll dom sällskap & i lördags for vi hit för vi skulle sköta katterna. Jag lagade då grekisk pynnipanna. Fy fan vad gott det var! Tack Ida för receptet! Sen for vi och kollade när lollo och dom lanade och sen köpte vi godis & hyrde en film. Dödens våning hette den. Dock var den inte så bra. Ganska B:ig. Man kan ju åka på nitlotter ibland när man hyr film.

Idag får vi tillbaka till sikfors för att gratta Petrus som fyller 20! Grattis till dig!:) Där blev det smörgåstårta, vanlig tårta & en drös med kaffe. Nu sitter vi åter hemma oss mig. Pontus har tagit hit datorn så vi sitter och nördar oss såhär på kvällskvisten.  jag funderar starkt på att hoppa i sängen eftersom att jag börjar vidrigt tidigt imorgon.

Imorgon får vi veta om vi får lägenheten! Yejj, hoppas, hoppas, hoppas!!!!



Kram / Pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan