Wiiie!;D

Från och med nu så är Pernilla Häggström ägare till en Svart Honda accord - 94! Jag är så jävla nöjd nu så det finns inte. Imorgon ska jag fara och hämta min lilla pärla. Dock så måste jag köpa en sterio men det gör jag med nöje!=) Så imorgon efter min praktik så far jag och hämtar den. Jag kan inte vara mer nöjd nu =D

Inatt blev det inte mycket sömn för min del. Sist jag kollade på klockan så var den 03:42 och jag skulle upp 05:30. An vågon anledning så kunde jag verkligen inte sova. Jobbigt läge. Min hamster sprang i hjulet och det tjöt som fan så jag höll på att få ett fnatt. När jag skulle plocka ut hjulet så satt det fast. Typiskt. Menmen jag fick ju ett par timmars sömn iaf. bättre dfet än inget!



Snacka om fläskpadda!



Miiiiiin!;D


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan