5 gånger i veckan

Okej. Nu är det såhär att jag och jessica har kommit i insikt att vi måste ta tag i våra kroppar. Så här kan man inte hålla på. Så vi har bestämt oss för att börja simma 2 ggr i veckan och sen så har vi gympa 3 ggr i veckan också. Så alltså tränar vi hela 5 ggr i veckan. Nu har jag så jävla mycket motivation så det finns inte nu när man ÄNTLIGEN har någon att träna med. Det är så jävla tråkigt att träna själv så det blir oftast att man struntar i det. Men nu är vi två så nu kan vi pusha varandra!:D

Idag satt jag i soffan och såg på tv. Jag sitter ju alltid i konstiga ställningar och till min stora förvåning så ser jag att min stortå nagel håller på att trilla av. USCH!!!! Eller halva är lös och totalt död medans den andra halvan sitter fast och lever ett eget liv. Dock så tar det inte nå ont. Men hur kommer det att gå om halva nageln sitter fast och den andra är lös!? :O Jag blir äcklad.



 Jag funderar på att hoppa i duschen så man känner sig lite piggare. Fast jag ska nog sätta mig i bilen och fara och kolla hur det går för grabbarna med att bygga bron.



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan