Satan!

Igår när jag kom hem efter skolan så ligger Pontus i min säng och får kramper vad 5 sekund. Jag blev skit rädd och ringde till akuten och dom ville att vi skulle komma in så dom fick se vad det var. Han kunde inet ens läsa en tidning utan att kroppen gjorde som den ville. SKIT OBEHAGLIGT. Men som tur var så var det bara att han hade råkat ta för mycket av sin medicin på förkort tid och då fick man kramper som bivärkning.  Grymt tur att det inte var något värre.

Sen när vi kom hem så började jag bråka med morsan. Jävlar alltså. Hon har fått en knäpp. Jag har nog aldrig varit så irriterad som jag var igår. Jag ville bara slå till henne för hon var helt jävla trög i skallen. Men jag orkade inte vara hemma så jag och Pontus for till han istället. Tack för det säger jag bara. Hade jag varit kvar hemma så hade jag säkert slagit till hon.


Ikväll kommer nog Jesselito hit. Hon kommer hit för att få vara med moi Jävla söt hon är!^^ vi ska nog fara till Älvsbyn och köpa lite karra. Det kan bli så långtråkigt att vara här ute i skogen så det är kul när någon vill komma och umgås. Jag ville leka något barnsligt idag jag hoppas fan hon är på! typ kurragömma eller nå!:D

I torsdags så kom Johan och Emil Öhman förbi. Dock när jag sov. Klockan var typ 12 på natten när dom kom :O och dom ville att jag skulle komma ner så jag tog på mig dom sluskigaste kläderna jag hade plus att håret stog åt alla håll och kanter. Jag undrar om dom hade mardrömmar. Jofan det måste dom ha haft som jag såg ut. Jag skulle kunna jämföra mig själv med en fågelskrämma ;P Men dom stannade till 1 och sen var dom tvungna att fara för som skulle upp 04:45 för dom skulle till Sthlm. Dock grymt kul att dom kom förbi :)



Mindre än två veckor kvar tills examen! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!;>





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan