8 December

Idag är en helt vanlig dag. Fast man är lite mer trött en vanligt menmen. Jag har iaf inte gjort något speciellt idag. Det är som vilken måndag som helst.

Kajsa ringde för någon timma sen och frågade om jag kunde skjutsa hem henne nu klockan 9. Snäll som jag är så sa jag att jag kunde det. Jag har ett problem. Jag kan inte säga nej?:S Frågar någon om jag kan skjutsa dom så säger jag ALLTID ja, fast jag inte orkar. Jag tror jag är för snäll. Det kan faktiskt vara riktigt jobbigt ibland. Dock hoppas jag bara att personerna som jag har ställt upp på och skjutsat kommer göra igen när jag behöver.

Nu ska jag starta bilen så den hinner bli en gnutta varm innan jag ska fara!

Vi hores och slynes!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan