There's nothing else to lose, there's nothing else to find There's nothing in the world that can change my mind

Nathalie slutade ut att träna idag. Hon var för trött och de har jag full förståelse för. Med andra ord blev de ingen träning för mig heller. Jag gjorde ett tappert försök och jag försökte få med mig några latmaskar ut på prommis också men de gick inte alls nå vidare. Jag har iallafall haft en bra tanke. Vi ska fara på måndag och tisdag istället och de LOVAR jag. Om inte så far jag själv jäklat säkert. Jag insåg för nån kväll sen då jag jobbade och skulle öppna en sluten plastpåse och jag inte fick upp den (de är sant jag slet som ett djur och fick till sist ta sax) då insåg jag att jag verkligen måste träna mina muskler.
Men ikväll tränar jag istället på att ha på mig mjukiskläder och mysa i sängen. Mycket roligare träning. Man måste ju träna på att vara utviland också kan jag tycka, minst lika viktigt!

Imorgon är de kvällsjobb som gäller 11.45-21.30. Den här lediga dagen tog allderles för fort slut!:/





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan