Jag är rädd att jag kanske hade läst dig fel de kan jag säga nu med säkerhet

Idag blev de en effektiv dag. Då jag klev upp tog jag en promenad till mormor och morfar och hälsade på, sen gick jag till Nathalie en sväng och snart kommer Mamma och Fredrik hit och ska hjälpa mig att rensa i mina skåpar. När man kommer hem till mig så kan man tro att jag har riktigt städat men om man öppnar mina skåpar så rasar de grejer. Jag kan inte förstå hur man kan samla på sig så mycket. Nåja, sen husmor som man är så ska jag bjuda dom på nå middag och sen ut på en yttligare promenad.

Vad mer? jo, jag knäckte 200 timmars gränsen idag med jobb. 200 timmar har jag alltså jobbat nu i mars. Har jag inte arbetsmoral så säg.

Imorgon blir de gymmet med Nathalie på morgonkvisten. Jag skulle väcka henne klockan 10 så vid 11 snåret ska vi pumpa upp musklerna. Tänkt om de hade varit så enkelt som att blåsa på tummen som man alltid blev lurad då man var liten. Sen om jag karaktären håller i sig så kanske jag tar en kvällsprommis också, men bara kanske!;)




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan