Jag är nog inte de du drömmer om men jag är de du ser

Jag vaknade i panik imorse vid 7 tiden och trodde att jag hade försovit mig. Jag visste inte om jag jobbade, om jag var ledig eller vilken dag de var. Efter att jag hde suttit upp ett tag i sängen och stirrat om kring i panik så kom jag på att de var lördag och att jag hade Etur idag, sen kunde jag somna om till klockan 9.

Jag ska strax hoppa in i duschen och börja göra mig färdig och ställa mig vid spisen och göra nå mat innan jag börjar jobba. Jag har min sexdagars irad vecka så jag vet vad jag gör i helgen för fjärde helgen irad.

Hoppas att alla som dricker ikväll gör bort sig och har ångest imorgon, själv kommer jag inte ha någon ångest, må bra och vara pigg!;)




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan