I see the change, I see the message and no message could been any clearer

Det är galet vad trött jag är. Jag steg upp halv sex imorse och sen jag började med GI så är jag mycket piggare på dagarna men hur trött som helst på kvällarna.

För några månader sen så hade jag haft panik vid de här laget. Vara hemma själv en lördag men vet ni? jag mår så jävla bra just nu här hemma helt ensammen. Det är härligt när man lär sig njuta av bara sitt eget sällskap. Visst jag älskar att vara bland folk utan tvekan men ibland, som just nu så stör de mig inte alls. För ett par månader sen fick jag panik om jag inte hade nått att göra under helgen och andra sidan så jobbar jag i imorgon men om nån frågar vad gjorde du i lördags så stör de mig inte ett smack att säga "inget, jag såg en film och bara tog de lugnt" Vissa gånger man väl känna "shit vad tråkig jag är" men just ikväll var de här precis vad jag behövde.

Nu ska jag ta min mörka choklad, lite nötter och njuta av mitt eget sällskap!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan