"You only live once. With my lifestyle it's more than enough."

Vilken bra helg jag har haft! Jag hatar söndagskvällar när man ska sova och kollar tillbaka på vad som har hänt under helgen och man tänker "fan vad roligt jag har haft" man vill liksom inte att helgen ska ta slut utan att den ska fortsätta ett tag till. Det bästa som finns är när man får ut nått av helgerna, man lever livet!

I fredags så var de fiskepremiär på stugan. Fiskelyckan var kanon. Mycket skratt och tre fiskar rikare och rikigt många napp.
Lördag bakade jag med mormor hela förmiddagen och de var så himla trevligt. Sen körde jag runt och var bördleverantör och bjöd på nybakat bröd, de var uppskattat!
Lördag kväll var de fest. Även det var riktigt trevlig. Tyvärr levererade inte vädret riktigt som man hade velat men det blev en bra kväll iallafall.


Jag älskar livet just nu. Det flyter på så jäkla bra och jag skulle vilja stanna i det här sinnestillståndet för alltid. Ni vet när man är glad, skrattar och de finns inga bekymmer, inga motgångar och allt är precis så bra som det kan bli.

1 har kommenterat

Anonym

Så ska det låta från en nöjd gullis

2012-06-04 10:32:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan