Words don't ever seem to come up right but i still mean them, why is that?

Ikväll är en sån här kväll när jag känner att jag vill ha någon att sova med. Inatt skulle jag vilja vara lilla sked och känna mig liten hela natten, ligga och lyssna till någons andetag och känna bröstkorgen fara fram och tillbaka, känna värme från en annans kropp och två armar som kramar om en.

Ibland blir de så tomt när man är själv. Man ligger och analyserar och lyssnar till varje ljud som hörs i lägenheten. Just inatt skulle jag vilja byta ut de mot någons andetag, få lite omväxling. Egentligen kanske de inte ens skulle behövas en hel natt men för tio minuter skulle jag ge mycket bara för att få ha någon brevid. Ibland behöver man någon som håller om en. Man behöver den sortens närhet vissa stunder.

Jag kan göra hur mycket som helst, spendera flera timmar på jobbet, sen iväg och surra med någon kompis en timma eller två och sen fara och hälsa på någon annan.
Fast jag nästan aldrig är ensam så samtidigt varje kväll när jag ska lägga mig så känns de som att jag är den mest ensamma människan i världen.

Man får ju inte alltid de man vill ha men just ikväll hade de varit skönt att få krypa ihop i någons famn om så var bara för en liten stund!

1 har kommenterat

sofia

Dina ord stämmer så himla bra med mina känslor och hur jag känner.

Vad du är duktig på att skriva pilla, vill kunna uttrycka mig som du gör!

2012-01-23 18:21:05 / http://sofiaberg.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan